Kaip suderinti ekonomikos augimą ir ekologiją?

  • Paskelbė : Ramūnas Liuokaitis
  • Paskelbta: 2025-05-16
  • Kategorija: Renginiai

Kauno „Saulės“ gimnazijoje – integruota pamoka apie tvarumą: kaip suderinti ekonomikos augimą ir ekologiją?

Gegužės 9 dieną Kauno „Saulės“ gimnazijoje vyko išskirtinė integruota pamoka, suvienijusi anglų kalbos, ekonomikos ir geografijos žinias. 2E ir 2G klasių mokiniai, padedami mokytojų Ingridos Valasevičienės, Sandros Milčiūtės ir Rasos Sadlauskienės, dalyvavo teminėje veikloje „Tvarumas: ar įmanoma išlaikyti pusiausvyrą tarp ekonomikos augimo ir ekologijos?“ („The Ethics of Environmental Sustainability: Balancing Economy and Ecology“).

Šios pamokos tikslas – skatinti mokinius kritiškai mąstyti apie tvarumo iššūkius ir suprasti, kaip globalūs procesai daro įtaką tiek aplinkai, tiek ekonomikai. Susiskirstę į grupes, mokiniai rengė ir pristatė pranešimus lietuvių ir anglų kalbomis, apimančius temas nuo atsinaujinančios energijos šaltinių, darnaus vystymosi tikslų ir kuro pramonės iki globalizacijos pasekmių ir Baltijos šalių pramonės ypatybių.

Pristatymų įvairovė ir temos nustebino savo aktualumu bei gilumu – nagrinėta klimato kaita, žaliųjų technologijų pažanga, dirbtinio intelekto vaidmuo kuriant tvarią ekonomiką. Mokiniai taip pat stiprino savo anglų kalbos žinias, viešojo kalbėjimo įgūdžius ir bendradarbiavimo kompetencijas.

Pamoka tapo puikiu pavyzdžiu, kaip integruotas mokymas gali būti ne tik informatyvus, bet ir įtraukiantis, skatinantis mąstyti plačiau bei ieškoti atsakingų sprendimų. Ši iniciatyva parodė, kad Kauno „Saulės“ gimnazijos mokiniams rūpi ne tik teorinės žinios, bet ir realūs pasaulio iššūkiai, kuriems jie jau dabar pasiruošę ieškoti atsakymų.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Priėmimas į gimnaziją
  • Tėvams
  • Mokiniams
Naujienų archyvas